Blogia
animalario

LAYERS OF FEAR HACK FREE LEGIT LEGIT 43

Layers of Fear cheats

 


Författare: Bloober Team SA; Kritik bäst: 15k; Point & Click; Detta är INTE en recension. Detta är en varning. Jag har haft skräckslagen i mitt bibliotek ganska länge och väntar på rätt tid att spela den. Tyvärr är jag inte längre intresserad, för en artikel i Rock Paper Shotgun, som sitter högst upp i "Recent News" -matningen, förstörde hela spelet för mig i första stycket, med absolut ingen varning alls. Om du har det här spelet och inte har spelat det ännu, eller är villigt att köpa det, kan du bara försöka hålla dig borta från den specifika artikeln. Jag kommer inte att ge detta spel en tumme ner enbart baserat på det, för jag är inte en rycka. Jag är säker på att spelet är bra, jag kan bara inte få mig att spela det nu, känner till huvudhemligheten bakom spelet.

 

 

0 comentarios